1. POLITICA DE LIVRARE PE TERITORIUL ROMANIEI
Comenzile sunt livrate din depozitul nostru din Bucuresti si ajung la destinatie in interval de 1-2 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii.
Toate comenzile inregistrate in sistemul nostru sunt expediate in urmatoarea zi lucratoare dupa ziua plasarii comenzii.Timpul de livrare poate varia in functie de volumul de comenzi inregistrate. Nu ne asumam raspunderea pentru eventuale intarzieri in perioadele cu promotii/reduceri.
1.1 COSTURI SI MODALITATI DE TRANSPORT
Produsele sunt livrate prini ntermediul unei firme de curierat rapid.
Pentru comenzile de pana in 499 RON, transportul costa 20 RON, indiferent de modalitatea de plata aleasa. Comenzile in valoare de cel putin 500 RON beneficiaza de transport gratuit (pe teritoriul Romaniei). Tarifele includ TVA.
Deoarece livrarea se face printr-un agent tert, nu putem garanta calitatea serviciului. Insa, pentru orice problema privind procesul de livrare, nu ezitati sa ne contactati.
1.2 POLITICA DE RETUR
Potrivit art. 9 alin. 1 din OUG 34/2014, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. 3 si la art. 14.
- Retur in termen de 14 zile de la primirea comenzii in baza unui formular de retur. Pentru a intra in posesia acestuia, va rugam sa ne contactati pe email la adresa: office@binoexpert.ro
- Produsele comandate gresit (dimensiuni sau culori gresite) pot fi schimbate cu alte produse identice, dar de dimensiuni sau culori diferite sau cu alte produse similare de aceeasi valoare in intervalul de 30 de zile de la achizitie. In aceasta situatie, clientul se obliga sa suporte costul tranportului tur-retur integral. De asemenea, produsele trebuie insotite de certificatul de garantie (pentru aparatura) si factura.
- Retur garantat in caz de neconcordanta intre produsele livrate si comanda plasata pe site. In acest caz, clientul trebuie sa sesizeze departamentul de Relatii clienti prin e-mail la adresa office@binoexpert.ro in maxim 48h (2 zile) de la primirea comenzii.
- Clientul este responsabil cu achitarea costurilor de retur.
1.3 PROCEDURA RETUR
- In caz de retur, clientul trebuie sa completeze formularul de retur. Acesta va fi pus la dispozitia clientului doar in cazul in care acesta semnaleaza intentia de retur la adresa de email office@binoexpert.ro
- Defectele vizibile datorate transportului sau defectele de fabricatie care pot fi observate imediat cu ochiul liber dupa receptia produsului de catre beneficiar trebuie semnalate la adresa de email office@binoexpert.ro in termen de maxim 48h de la primire, pentru ca produsul sa poata fi inlocuit, reparat, sau sa poata fi demarata procedura de retur, in functie de situatie.
- Produsele vor fi returnate in ambalajul original cu toate accesoriile aferente.
- Amabalajul nu trebuie sa fie deteriorat sau sa prezinte zgarieturi si urme de utilizare.
- Produsele returnate trebuie sa se regaseasca in aceeasi stare ca la primire: fara deteriorari si defecte, fara zgarieturi sau urme de utilizare (in afara celor produse pe perioada de tranzit a produsului si semnalate deja de client catre APARATE-OPTICE S.R.L. Daca produsul respectiv a fost insotit si de cadouri, se returneaza si acestea.
- In cazul in care clientul doreste inlocuirea cu un alt produs, il vom expedia in cel mai scurt timp posibil (in baza stocului disponibil).
- Ne rezervam dreptul de a refuza retururi multiple din partea aceluiasi client, chiar si in cazul in care produsele respecta conditiile mentionate anterior.
2. Retur pentru garantie
- In caz de defect pe perioada garantiei, clientul este obligat sa sesizeze orice problema care face obiectul garantiei (conform documentului atasat coletului) la adresa de e-mail office@binoexpert.ro
- Daca se constata ca obiectul trebuie reparat/inlocuit, clientul este obligat sa il trimita la sediul nostru (predare catre curier) in maxim 48h de la ultima comunicare cu noi in legatura cu procedura garantiei.
- Daca acesta nu expediaza coletul in timpul mentionat, se considera ca declansarea procedurii de garantie nu mai este necesara si produsul va iesi automat din garantie.
2.1 RAMBURSAREA CONTRAVALORII PRODUSULUI
Rambursarea contravalorii va fi efectuata in termen de maxim 15 zile lucratoare de la confirmarea primirii returului.
Contravaloarea produsului va fi returnata prin transfer bancar in contul specificat de client. Chiar si in cazul in care comanda a fost plasata cu plata ramburs, clientul va specifica contul IBAN in care vor fi virati banii.
Pentru orice detalii sau nelamuriri privind returul produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la numarul de telefon afisate in pagina de contact.